Zespół ds. Rozwoju Dydaktyki

Projektowanie kursu akademickiego to ciągły proces, wymagający stałego uaktualniania treści w świetle rozwoju wiedzy, a także wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom studentów, którzy na progu kariery zmagają się z coraz to nowymi wyzwaniami.

Stojące przed wykładowcą zadanie opracowania dobrego kursu i efektywnego uczenia studentów pozostaje w centrum uwagi Zespołu ds. Rozwoju Dydaktyki. Jego członkami są:

W ramach naszej działalności będziemy zapraszać Państwa do zapoznania się z tekstami dotyczącymi zagadnień dydaktycznych, jak i wzięcia udziału w warsztatach.

Dobra praktyka dydaktyczna opiera się na tzw. „konstruktywnym łączeniu“ trzech kluczowych aspektów kursu : celów nauczania, metod nauczania i sprawdzania efektów, czyli oceny studentów. Ich współzależność można zobrazować jako trójkąt równoboczny. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wskazówkami metodycznymi po kliknięciu na CELE, METODY, OCENĘ.

CELE

OCENA                                                      METODY   

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszym newsletterem, w którym będziemy dzielić się inspiracjami dotyczącymi projektowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych. W każdym wydaniu znajdzie się opis konkretnych metod, które znamy ze szkoleń i literatury, a wiele z nich sami z powodzeniem stosujemy w pracy ze studentami. Newsletter będzie się ukazywał raz na dwa miesiące. Wszelkie sugestie dotyczące treści, które chcieliby Państwo w nim przeczytać, prosimy kierować na adres zespol.dydaktyka@psych.uw.edu.pl

Newsletter Zespołu ds. Rozwoju Dydaktyki